Spinka do włosów z Aliexpress w kształcie liścia

Witam wszystkich!
Z racji mojego uzależnienia od zakupów na Aliexpress co jakiś czas zamawiam sobie tam ozdoby do włosów. Początkiem września zaryzykowałam i kupiłam kolejną spinkę z tego portalu i oniemiałam z zachwytu kiedy do mnie dotarła.
Szczerze powiedziawszy byłam lekko zaniepokojona oglądając feedbacki na stronie sprzedawcy. Wiele spinek docierało do nabywców z odpadniętymi kryształkami. Na szczęście moja dotarła w całości chociaż mogłaby być nieco lepiej zabezpieczona bo sama koperta bąbelkowa nie wystarcza. Złożyłam zamówienie dokładnie 9.09.2016r a spinkę odebrałam 25.11.2016r.
Za spinkę zapłaciłam 8,96 zł i kupiłam ją TUTAJ.
Link do sklepu KLIK
Moja opinia:
Spinka wykonana jest bardzo solidnie i dokładnie. Nigdzie nie widać kleju a kryształki są mocno na niej osadzone. Stelarz jest metalowy dzięki czemu spinka się nie odkształci. Nie jest ona duża, raczej średniej wielkości. Jedynym kłopotem jest to, że trzeba zebrać do niej niewielką ilość włosów gdyż może się nie dopiąć. Zamykana jest na standardową klamrę. Spinka jest przepiękna i na pewno u tego sprzedawcy dokupię jeszcze kilka sztuk.

8 komentarzy :

  1. Ślicznie wygląda :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo proszę o nie wklejanie w komentarzach linkow do swoich blogów :)

      Usuń
  2. Piękna, choć ten kolor mógłby być u mnie mało widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W świetle słonecznym spinka prezentuje się lepiej kolorystycznie. nie mogłam w zdjęciach uchwycić głebi tego koloru :)

      Usuń
  3. Ale świetnie wygląda na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoich włosach spinka ta prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka