Aktualizacja włosowa i plan przyrostowy na kwiecień

Witam wszystkich!!
Marzec minął nieubłaganie i czas najwyższy wrzucić aktualizację przyrostową moich włosów. Jeśli jesteście ciekawe w jaki sposób przyspieszałam porost w tym miesiącu to zapraszam na post.


Jaki miałam plan?
- Wcierka z serum cynamonowo- kofeinowego Bingo Spa 1x dziennie przed myciem,
- Picie oleju lnianego 4łżeczki rano,
- Bio-Chrom,
- Bio-Quinon Active Q10 GOLD 100 mg.

Jak mi poszło?
- Wcierka z serum cynamonowo- kofeinowego Bingo Spa 1x dziennie przed myciem
Wcierałam ja bardzo regularnie. Oczywiście zdarzały się dni gdzie o tym zapominałam,
- Picie oleju lnianego 4łżeczki rano
Piłam przez pierwsze 2 tygodnie. Później się skończył i nie chciało mi się go kupować.
- Bio-Chrom
Zażywałam :)
- Bio-Quinon Active Q10 GOLD 100 mg
Zużyłam.

W tym miesiącu postanowiłam jednak podciąć włosy. Zauważyłam, że zaczęły się rozdwajać więc wolałam nie ryzykować i przyciąć je ok 1 cm.

Obecna długość włosów: 56,8 cm.
Włosy podcięłam w sumie 1,4 cm. Czyli ogólny przyrost w tym miesiącu wynosi 2,3 cm. Uważam, że jest to bardzo dobry wynik zwłaszcza, że jest 0,5 cm więcej niż w marcu.

Plan na kwiecień:
- Wcierka Jantar z domieszką esencji Andrea.

Na ten miesiąc zaplanowałam jedynie taki motyw. Jak mi się będzie chciało to może zacznę pić drożdże ale chciałam zobaczyć jak sprawdzi się u mnie taki zestaw. Sam Jantar jest w stanie pobudzić mój przyrost do 2,5 cm. Zobaczymy jak się taki duet sprawdzi.

 


22 komentarze :

  1. Picie oleju lnianego .. brrr ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszły miesiąc jakoś przeżyłam i połowę tego :D więcej nie dałam rady :D

      Usuń
  2. chyba tą Jantar wypróbuje również na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała tak regularnie stosować wcierki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba mieć sporo samozaparcia ale jak nam czymś bardzo zależy to nei ma z tym problemu :)

      Usuń
  4. Gratuluję świetny wynik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentują :)
    Ja planuję wdrożyć picie oleju lnianego ale razem z glutkiem lnianym :) Samego oleju nie przełknę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego tylko mnie włosy nie rosną! :( Zazdroszczę takiego przyrostu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponad 2 cm przyrostu? U mnie to niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj wszystkiego, chciaż ja mam podatny skalp i mało jest rzeczy takich, które nie działają u mnie w tym zakresie

      Usuń
  8. Bardzo duży przyrost, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie Kingo. :) No przyrost włosków bardzo fajny. Z olejem lnianym do picia to mi też odrobinę nie po drodze. Smak mnie odrzuca,ale zapach już nie ( uwielbiam). Wytrwałości życzę. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te serum kofeinowo-cynamonowe jest na cellulit? Jak zrobiłaś z niego wcierkę? :O

    Czekam na recenzję esencji Andrea, sama nie mam odwagi jej stosować ale każdy otrzymuje powalające efekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moja droga! To serum na rozstępy, które stosowałam do body wrappingu ale niespecjalnie się sprawdziło bo nie byłam regularna :D a zrobiłam wcierkę dolewając wody aby je rozcieńczyć w małej buteleczce do podkładu :)

      Usuń
    2. :O w życiu bym na to nie wpadła żeby serum do ciała wcierać w skórę głowy. W sumie ma właściwości rozgrzewające, więc ma to sens.

      Usuń
  11. Gratuluje Kochana swietnego przyrostu i dziekuje za linka :) :*!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie słabo trochę z regularnością :( Ale Tobie gratuluje!:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka